ورود
^




ششمین دوره رقابت‌های HearthStone در مسابقات فصل تابستان iCG
ششمین دوره رقابت‌های HearthStone در مسابقات فصل تابستان iCG
ششمین دوره رقابت‌های HearthStone در مسابقات فصل تابستان iCG

به جرئت پرطرفدارترین رشته ورزش‌های الکترونیک که به سبک کارت‌بازی طراحی شده، بازی کمپانی بزرگ بلیزارد به نام HearthStone است.

بازی «هارت‌اِستون» که به دلیل انتشار آن در دو پلتفرم "موبایل" و "کامپیوتر شخصی" در ایران نیز طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است طی چند سال گذشته همچنان با استقبال خوب گیمرها از سراسر کشور روبروست.

در تابستان امسال نیز شاهد برگزاری ششمین دوره رقابت‌های کشوری و البته پرهیجان این رشته در مسابقات ایران‌سایبرگیمز (iCG) خواهیم بود.

مسابقات این دوره نیز به صورت حضوری و با ساختار براکت دو حذفی (Double Elimination) طی مدت ۲ روز برگزار خواهد شد.

محل برگزاری مسابقات این رشته همانند ۵ دوره گذشته در شعبه مرکزی گیم‌سنتر اینفینیتی واقع در تهران، خیابان شریعتی، پایین‌تر از میرداماد، روبروی حسینیه ارشاد برنامه ریزی شده است.

برای نفرات برتر این رشته، جوایز نقدی در نظر گرفته شده‌است که میزان جوایز رشته HearthStone در این دوره تا به این لحظه ۲ میلیون تومان تعیین شده که لازم است عنوان شود که در تمامی رشته‌های مسابقاتی این فصل iCG، امکان افزایش میزان جوایز آن وجود خواهد داشت که در صورت تغییر به اطلاع عموم علاقه‌مندان خواهد رسید.

مهلت ثبت‌نام جهت شرکت در مسابقات فصل تابستان iCG در رشته HearthStone تا تاریخ ۶ شهریورماه ۹۷ می‌باشد. ورودی مسابقات برای هر نفر مبلغ ۲۵هزار تومان درنظر گرفته شده است.

زمان برگزاری مسابقات ۸ و ۹ شهریورماه (پنجشنبه مصادف با عید سعید غدیر خم و جمعه) برنامه ریزی شده است.

برای اطلاع از قوانین مسابقات، اسامی شرکت کنندگان، براکت مسابقات، جدول جوایز و زمانبندی دقیق بازی‌ها به صفحه اصلی رشته HearthStone مراجعه نمایید.

ارسال نظر/پیشنهاد
برای ارسال سوال یا نظر لطفا به سیستم وارد شده یا عضو شوید
متن
متن داخل شکل را وارد نمایید